مســــــــــیر

دغدغه هایی که در این ذهن فراموشکارم در حرکت هستند.

مســــــــــیر

دغدغه هایی که در این ذهن فراموشکارم در حرکت هستند.

گذر زمان

يكشنبه, ۱۱ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۵۹ ق.ظ

چشمام ضعیفه برای همین باید خیلی به اینه نزدیک بشم تا واقعیتو رو ببینم..

نزدیک شدم ...خیلی نزدیک

صورتم داره کم کم کک مک دار میشه..برام آشناست...آخه تو صورت مامانم دیده بودمشون 

کم کم دارن مهمون صورت من میشن...برام لذت بخشه 

اما حس میکنم کلی کار عقب افتاده دارم و این ناراحتم میکنه...من هنوز ۳۰ سالم نشده

  • الهه ابهت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی